Sunday sweet sunday.

Heeeeje på er..

Har ni haft en mysig påskhelg? Eller, söndagen kvar i och för sig ;)
Min har iallafall varit bra. Hade en otroligt mysig jobbedag igår.
Nu ligger jag på sängen och tänkte ta en välförtjänt powernap.
Ta igen lite av min missade sömn, annars är jag ingen människa
sen när det är dax för att åka in till stan för mys!

Idag blir en lugn och mysig dag..
Blir en vecka med jobb, fest och ledighet.

Måndag: Jobb, 15:30 - 9:00
Tisdag: Jobb, 15.30-9.00
Onsdag: Fixa håret (äntligen!) och antagligen hämta passet.
Torsdag: Jobb, 15.30-9.00
Fredag: Utgång med polskibruttorna.
Lördag: Fest i City!
Söndag: Död?!

Ja, detta var min kommande vecka för er som bryr er.
Haha. Och London närmar sig ;) Längtar!!

Måste även försöka få iväg sakerna till US and A till Ronjis!


Rebecca och jag på min första utgång som 18 åring. Stort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0