Next to you.

Heeej på er. Har er dag varit bra? Min har, har ju jobbat och det är alltid kul! :)
Började klockan ett och gick av halv tio. Ska till jobb igen imorgon vid 9.30,
dax för möte. Sen ska jag och Annika fixa lite till jobb..

Sen hinner jag nog med en runda till stan, och senare
ska jag träffa henne jag är kontaktperson åt.

Fullspäckad dag med andra ord :)
Hellre det än inget alls, ibland ;)

På torsdag har jag en ledig dag.
Innebär körskolan och sen
träffa Sofiorna för lite planering ;)
I like alot!

På fredag är det invigning, sen kommunfest!
På lördagen åker den stationära datorn ut, som
står på mitt rum och dammar. Vilket den
gjort superlääänge..

Ska sätta en stor växt där istället med en snygg
kruka. Finfint :)

Nä. Sov gott. Bingen kallar.

Förresten, ett låttips.
Chris Brown och Justin Bieber - Next to you.
Går på repeat här hemma undefär hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0