Lyckad kväll.

Härligt att vakna upp och inte vara så värst bakis!
Med tanke på att det är fest idag igen..
Hade en väldigt lyckad kväll igår.

Började hos Ac. Grill och kubb!
Väldigt kul förfest. Sentog vi tåget
in till stan, först knutan en liten runda
sen dansade vi loss på Tivvan :)
Var väll hemma cirka halvfyra i min
gossiga säng. Tack för en väldans lyckad kväll
mina vänner.

Klev upp vid ett. Hade kunnat ligga där ännu längre.
Men tanken gjorde så jag fick ont i magen,
kan ju inte ligga och sova hela dagen.

Är ensam hemma. Mamma och Stefan är på Rally.
Så har huset för mig själv! Skönt.
Sitter och spelar musik och tar det allmänt lugnt,
funderar även på vad fanken jag ska ha på mig ikväll..
Funderar på mina nya byxor, men så fort man spiller ser
man det och det ser konstigt ut, konstigt matterial..

Men vi får la se..

Ha en trevlig Valborg!
KRAM :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0