Lördag..

Sådärjaa. Då var det lördag igen..

Hade en otroligt härlig och rolig gårdag. Massor med fix på jobb
innan invigningen började vid tre. Åh vad alla var duktiga!
Sen vid fem började förfesten hos Annika och vid halvsju började
kommunfesten.

Hade inga förväntningar alls, eftersom jag inte hört så saker.
Men jag hade jättrevligt. Blir väll också vad man gör det till.
God mat och massa dans.
Vuxendans som jag aldrig brukar dansa ;) Haha.
Men man gör sitt bästa.. Haha..
(Tack mina kära kollegor för en underbar och härlig gårdag)

Mådde bra när jag vaknade imorse, härligt..
Sen vid ett körde jag och mamma till Ikea.
Blev en del shopping till mitt rum och lite till
sen när jag ska flytta hemifrån..

Så nu är datorn äntligen ute från rummet och nu
är där istället två fina lyktor och en blomma.
Köpte även nya krukor och blommor till fönstret.
Helnöjd. Men mamma tyckte det skulle till en stol,
så det blir nästa grej :)
Blev även nya "prydnadskuddar", överkasst och filt.

Ikväll blir det mys hemma, köpemat från Rackis!
Gottgott.

Ha en fin kväll :)

I min nya fina tröja! Har fastnat för tröjor som är lite kortare (slutar vid magen)
och med linne under. :) Denna är från Lindex iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0