London Baby!

När det blir ny årstid, varför vill man hotta ut allt som finns i garderoben
och hänga in nytt? Jag älskar att shoppa till vår/sommaren!
Så mycket snyggt (imellanåt)..

Idag hittade jag massor med snyggt.
Efter mötet stack jag in till stan och mötte upp Emma.
Gick först och åt på Haket sen blev det shopping..

Imorgon, ÄNTLIGEN! Dagen jag sett fram emot sen
i fredags. Jag och Sofiorna ska beställa Londonresa..
Åker den nionde Maj och åker hem den tolvte.
Har underbara kollegor som ville byta med mig.
Tack kära ni!

Massa shopping och klämmer säkert i lite fest med :)
Ska bli så jäkla kul!

Nä nu ska jag slänga mig på sofflocket och dricka köffe!

Som ni vet är jag ingen sån som lägger in vad jag shoppat.
Undantag finns om jag beställt, som häromdagen.
Men detta är ingen modeblogg och kommer aldrig bli :)

Nä. Ha en trevlig kväll!
PUSS :D



Kommentarer
Postat av: Sofia P

GILLA GILLA GILLA!!! :D

2011-04-06 @ 20:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0