Godnight.

Hej på er..

Har ni haft en underbar dag i det fina vädret?
Jag har iallafall..

Jag har powernapat, fixat några ärende, fixat pass
och busat/myst med lilleman. Vi två gick ut en runda,
till affären och köpte glass. Ungen tycker inte om glass,
han smakade inte ens den, han suktade mer efter min
cocacola! Som jag älskar den ungen..
Bara för han är så söt ska han få ett stort påskägg med
blandade saker. Påskägget går inte ens att stänga.
Bortskämda unge! :)

Nu ska jag strax släcka ner.. Imorgon väntar en lång dag.
9.30-21.30 :)

På Torsdag ska faktiskt alla tjejer ses.
Har inte hänt på jag vet inte hur länge.
Men ska bli härligt att träffas alla iallafall..

Hoppas ni får en fin onsdag iallafall..
HAJDÅE!


Två bilder från idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0