Det gör mig ingenting att det regnar.

Vilket mysväder vi har idag. Gör mig absolut ingenting!
För idag ska jag ändå bara ta det lugnt och då har man heller inget
dåligt samvete om man inte går ut ;) Tycker det är mysigt att
bara gå hemma, ligga under en filt och lyssna på regnet ibland.

Jag vaknade vid NIO idag?!? fråga mig inte varför..
Kunde inte somna om iallafall. Ringde syrran och pratade med henne
en stund sen la jag kvar ett tag i sängen och sen lyfte jag min rumpa
från sängen.

Ätit en god frukost och nu dricker jag kaffe och bara tar det lugnt.
Har redan kläder på mig och sängen är bäddad. Vad hände?!
Haha. Har nog inte hänt på väldans länge. Menmen ;)
Idag ska jag umgås med tre fina personer.
Elin, Natta och Zache :)

Nä nu ska jag fortsätta att mysa vidare :)
KRAM :)

Jag och syrran <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0