Lite om mig!

Måste säga att jag har en hel del läsare för att vara nystartad! Men. Ni får gärna kommentera.
Vem är ni? Jag vill ju veta vem som läser min blogg med :)

Jag kanske ska presentera mig för er nya med?
My är mitt namn är nitton år. Jobbar just nu i omsorgsteamet (vikarie där tills jag börjar på ett nytt vikariat).
I omsorgsteamet är man som en fast timmis. Är runder på alla ställen (inom handikapp). Vi får fast lön, går före timmisarna somsagt och kan inte vi så får dem ta det :) Alltså inget fast schema direkt! Bor fortfarande hemma hos mamma och hennes sambo, men planerar att flytta så småningon, inom snar framtid.

Har fem syskon. Fyra i Småland och ett femton minuter från mig. Ett helsyskon, två halv och två plastisar.
Är också moster till Zacharias (älskar det, han är det bästa jag vet), han kommer det skrivas om en hel del om i bloggen. Fina unge!

När jag inte jobbar så umgås jag med kompisar, familjen, shoppar (looove it!!!), festar, slappar, pluggar till körkortet.

Börjar på ett nytt vikariat i januari. Ett nystartat boende! Ska bli såååå spännande :)
Mina framtidsplaner är att jobba med utvecklingsstörda människor. Älskar verkligen jobbet! Ångrar inte för en sekund att jag gick denna vägen. Vill även ha barn i framtiden och hitta drömprinsen ;) Men innan jag skaffar ett fotbollslag, så ska jag åka till USA! It´s a big dream.

Det var lite om mig. Är det något mer ni vill veta. Så får ni väll ta och fråååga :)


Jag och min fina vän! Hoppas du har det bra in US and A! <3


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag har det braaaaaaa :) <3

2010-11-24 @ 05:19:15
URL: http://lifebyronjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0