Saknad!

Känner saknad för några saker förtillfället i mitt liv.

- Vännerna. Eftersom att dem flesta jobbar och går på högskola så ses man inte likamycket som man gjorde när man gick på gymnasiet. Plus att jag själv jobbar jättemycket. Ronja är en av dem jag saknar mest. För hon är inte ens i närheten. Ett år kvar, sen är hon hemma.
- Kärlek. Riktig kärlek. Inga lögner, inga svek. Ärlighet och omtänksamhet, tack!
- Eftersom jag jobbar så mycket. Så hamnar vissa saker i kläm. Som jag skrev åvanför. Vännerna, även familjen och mitt körkort. Men ta inte det fel. Jag älskar att jobba med det jag gör, verkligen. Lyckligt lottad. Ångrar inte för en sekund att jag valde detta. Men så blir det imellanåt :)
- Gamla tider. Fast vem gör inte det? Fast ibland är det lite mer än vanligt. Ibland tänker man inte alls på det men sen ploppar det bara upp i skallen. Och då vill man bara spola tillbaka tiden och uppleva det. Igen! Once and for all.
- Pappa. Han bor inte i Skåne ens en gång. Och har inte gjort det sen jag kan minnas. Utan i Småland. Och det är jobbigt ibland. För vem vill inte ha sin pappa nära?

Idag var nog en liten saknad dag, märkte jag nu :)
Men. Jag älskar mitt liv. Har underbara vänner, fin familj och ett superhärligt jobb.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Tttt.



Så-en kommentar i din nya blogg;)

2010-11-23 @ 23:34:28
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0