Powernap is the shiiiet.

Godmiddag.

Har precis kommit hem från mötet. Som gick lite över tiden. Sen var jag tvungen att skriva på ett papper eftersom jag trillade påväg till jobbet i onsdags. Så när jag kom hem visste jag att där fanns en burk med mat i. Så den håller jag på att slänga i mig. Fyfan vad hungrig jag var!

Slapp jobba idag. Så jag hinner powernapa. Skööönt! Att powernapa är underbart ;)

Nej men tillbaks till mötet igen nu då.
Ska bli så otroligt kul att få vara med från början, att starta upp detta från grunden(även om jag "bara" är vikarie). Det är så spännande. Alla inköp vi ska göra till alla rummen, det redovisade vi idag. Vi delades in i grupper förra gången. Så jag, Sabina och Britt-Marie fick köket. Nej, detta kommer bli skitbra :) Tusen tankar.
Fick även vårt schema idag också... Säger bara en sak: Äntligen kommer man få ett (fast)schema!!!!!! 

Underbara student. En av de bästa dagarna i mitt liv var studentmånaden, studentveckan (inklusive bal&student då). Men Kos 2010 slog allt. Fyfan vad kul det var. Åh vad jag vill tillbaka. Nu! Vill ni åka till ett festställe så ska ni åka till Kos. Där är det fest. Fest till tusen ;) Ni kommer icke bli besvikna. 

(Ja, jag stör mig också på att lådan är öppen;))
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0