Klant.


När jag cyklade till jobbet imorse. Så cyklade jag och trillade. Den första reaktionen var "Såg någon mig?" (Haha, varför är det ofta så?).  Gjorde ont i ett tag. Sen släppte det.. Men sen på jobbet när jag sen satte mig på knäna, då gjorde det ont. Så jag fick ringa ett samtal. Och när man slår sig påväg till jobb / på jobb osv så ska man skriva ett speciellt papper.....

Klabb för man trilla litta ;) Men, det kanske blir värre om någon månad eller så, så det är därför man också ska skriva även om det inte gör ont just nu!! Egentligen skulle man inte cyklat alls under vintern, men det är så smidigt :)

Ae. Nu måste jag kila. Natta och Elin kommer vilken sekund som helst. Hoppas er dag varit bra!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0