Kaffe.

Hur kan man inte älska kaffe? Den bästa varma drycken som finns.
Det sägs att man inte är vuxen förrän man dricker kaffe. Då har jag varit
det sedan jag var liten. Drack tillochmed kaffe med dagisfröknarna.
Men stop och belägg, inga stora mängder då inte ;) ...

Så. Kaffe har följt med mig sedan jag var liten. Men.
Det har gått och blivit mer kaffedrickande på den fronten. Tack vare jobb ;)
Dricker ännu mer nu när man börjat jobba än vad man gjorde när man gick i
skolan.

Men det blir väll så kan jag tänka mig. Eftersom det sätts på lite kaffe närsom
på ställena. Eller sätter man på själv. Kaffe hit och kaffe dit. Som ett måste.

Nej. Nu är det lunchdax.
Over and out / My!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0