Julmys.

Snart är det jul igen. Så jäkla mysigt är det. Stämningen innan, allt pynt, bak, mys, musik, julmarknader (Ja, listan här lär bli lång om jag inte slutar ;)) ... Att få ge julklappar tycker jag om, men inte att ge sig ut med halva Sverige samtidigt...  På söndag är det ju dessutom första advent. Mamma sa något om en mysig frukost. Låter ju helmysigt! Speciellt när man är en person som älskar mys. Mitt namn passar ju perfekt till det måste jag säga...

Påtal om presenter. Min syster ska ha kalas på lördag och jag har köpt en present som jag vet hon kommer bli glad över. Därför vill jag bara ha lördag nu så hon kan öppna den. Kan inte skriva vad hon ska få, eftersom jag vet att hon läser min blogg ;) Så ni som vill veta får veta på lördag eller söndag..
Nu måste jag sova. Börjar klockan sju imorgon....

Sov gott.
/ My!









Kommentarer
Postat av: Syrran

Men aa;) blir ju förveden!

2010-11-25 @ 10:53:44
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0