Fullt upp.

Snart var denna måndagen också över. Dagarna bara springer iväg. Inte mycket jag varit hemma idag heller..
Dagen började med möte med mina kära arbetskollegor, under mötet fick jag ett sms av Imma om jag ville hänga med till Väla (Igen. Mamma frågade om det var mitt nya hem. Man skulle nästan kunna tro det.)... Jag gjorde det, eftersom jag skulle handla julklappar. Och det gjorde jag med. Så nu har jag endast en kvar och det är till min "svåger" Timetott.

Skönt att ha det avklarat ska jag säga. När jag kom hem därifrån sov jag en timme, var heeelt färdig i planeten. Sen var det upp och hoppa igen, möte halvsex. Vi personal är nervösa men jag tror brukarna är ännu mer ;)
Ska bli så spännande alltihop. Vad jag längtar!

Hoppas att er dag varit skitbra! :)

Uuuuunderbaara tid! Ta mig tillbaka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0