Fina du!

En person som det kommer skrivas om mycket i min blogg ( som jag nog nämnde för någon dag sedan) är min underbara och fina systerson och även min gudson, Zacharias.

Han är verkligen det bästa jag vet. Att man kan älska ett litet pyre så mycket är helt ofattbart egentligen.
Så stolt moster. Bara vänta tills era syskon får barn, ni kommer förstå mig. Och eftersom denna kärleken är så stor, är det möjligt att älska sina barn mer? För det gör man, säger alla föräldrar. Ens barn står högst upp.
Men nu har jag inga egna bebisar. Zacharias är de närmaste jag kan komma :)
Att få vara med från dag ett tills sålänge man lever och följa utvecklingen, det är häftigt. Vill vara en moster som Zacharias alltid kan ringa eller hälsa på när man vill och känner för. Det gäller även såklart dem framtida syskonbarnen ;) Åh. Så mycket kärlek! Moster älskar dig, mest i hela världen.

Lite kärlek såhär på lördagseftermiddagen. Han är här hemma nu dessutom. Däckade nyss i soffan.
Han ska vara här hemma hos oss medans jag och hans mamma ska fixa inför kalaset ikväll.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0