:)

Sådärja. Då har jag städat rummet också! Skönt när det är gjort. Satt in papper och renbäddat med.
Det bästa som finns är att krypa ner i renbäddade sängkläder. Så det som jag ska göra innan jag kryper ner är att duscha, äta räkor och kolla kläder tills imorgon..

Tar alltid fram kläder till morgondagen och har gjort det ett bra tag nu. Eftersom att annars har jag en tendens att springa halvnaken fram och tillbaka i huset. Trots man har fullt med kläder funkar det inte. Så nu slipper jag springa fram och tillbaka när kläderna ligger framme på stolen :) Wohoo! Men frågan är ofta "Vad fanken ska man trä på sin kropp?" ... 

Kläderna för imorgonkväll är också redan besämt. Annars tar det en eeevighet oftast. Men köpte en ny klänning igår så den ska jag ha på mig tänkte jag. Ska bli så kul imorgon.. Alla tjejer kommer till Emma. Är sällan alla tjejer är samlade nuförtiden. Matilda bor i Uppsala och Amanda i Lund. Min gamla goa granne Jill kommer också. Så jag hoppas och tror på en underbar kväll med fina tjajor.

Jävla tjat om kläder.

Ska inte tråka ut er mer. Ha en fin kväll! Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0