Woppido!

Wihoo.

Lite ledigt är inte fel. Inte mycket hela lediga dagar nuförtiden. Jobbar man inte så är det massa möten. Som mamma sa "Välkommen in i vuxenvärlden" .. Ja det är väll bara till att inse fakta helt enkelt.

Har bemaningen nu (Om någon sjukanmäler sig så ska jag fixa in någon ersättare). Vi som jobbar i Omsorgsteamet har hand om det på vardagar. Så vi skiftas om så att man har det vars en gång i veckan.
Så idag är det jag som har det. Men idag har det varit lugnt. Änsålänge. Pepparpeppar.

Slutar klockan tio. Och då är jag ledig tills lördag. Har ett kort arbetspass då. Sen fick jag vara ledig söndag. Fick ringa och kolla så det var ok, och det var det :) Eftersom att det är redan folk som är inne och är tillgängliga och kan jobba om det skulle behövas . Ejomed att jag har några få timmar kvar som jag ska spara/arbeta in så ska jag prioriteras sist, även Peter som är i samma situation som mig. Vi ska ju snart börja på det nya :)

Behöver samla lite nya krafter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0