Today. Idag.

Idag har det varit en hemmadag för mig. Som inte var planerat från början.
Vi passade lilleman igår, han sov hos oss eftersom hans föräldrar fått magsjukan. Vid tio på kvällen vaknade han och han hade spytt ner halva sig och sängen. Stackars plutt. Så vi fick ta hand om det lille pyret.

Så idag skulle jag egentligen hem till min kusin och köpt produkter från Mary Key (stavning), men vi skippade det fall i fall jag kanske smitta. Lite onödigt och snart är det ju nyår.
Skulle gått på bio med Emma idag också. Men hon ville heller inte umgås med mig :( Så jag har varit hemma, spelat sims, varit ute och kört och gått en liten runda.

Nu ligger jag i min säng. Riktigt mätt för den delen. Taco stod på schemat idag. Orkade lite mer än en hel. Inte okej. Har nog aldrig hänt innan. Intressepil!
 Fina polski och jag! <3


Har världens finaste vänner. Kärlek till er. <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0