Underbar jul!

Min jul har varit supermysig. Hoppas er också varit det! God mat, gottis och trevligt sällskap.
Givetvis började det hela med Kalle och glögg! :)

Dagen har inntehållit god mat, skratt, julklappsutdelning, mys, julklappsleken och annat som tillhör julen.
Känner inte att ni bryr er så mycket om vad jag fått. Men kan nämna några enstaka. En tröja som jag visar på bild och en kopp med bilder på Zacharias där det även står "Mosters guldklimp" även en nyckelring med honom på. Utöver det fick jag fler saker. Även en Soda Stream som jag önskat mig. Planerna är ju att jag ska flytta inom en snar framtid. Och en Soda Stream stod högst upp på listan. Och jag fick en ;) Wiiiee!


Julklapparna är inte det viktiga. Utan det är sällskapet! :)
Jag tycker även det är jättekul att få ge bort julklappar. Speciellt när man vet att personen önskat sig det.
Det var lillens första jul och han fick EN MASSA klappar. Av mig fick han en bil som han kan köra runder med i sitt hem och massa kläder. Han blev iallafall glad för bilen, sen syntes :) Wiiie.

Körde även paketleken. Har aldrig spelat det innan. Jag fick hela fem paket. Min syster tiggde sig till en. Haha!
I den ena paketen jag roffade åt mig, la givetvis kondomer som min snuskkusin Max fixat. Hahaha! Inte förvånad ett dugg. Han hade tillochmed gått och fixat dem själv.

Så nu jävlar i havet ;) Nej. Skämt och sido.

Hoppas ni haft en riktigt bra jul! Det har jag haft. Tack för allt <3 Massa kärlek!

Ser ut som jag har hängkannor. Men skit i det. Nu är det faktiskt inte dem det handlar om. Utan tröjan :)
Fin va? Jag älskar den och Jag älskar lillen. Min fina lilla skatt. Som moster älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0