Torsdag.

Sitter förtillfället och får i mig lite frukost och en stor kopp kaffe. Börjar jobba om exakt 35 minuter :)
Sedan jag cyklade och trillade har jag låtit cyklen varit hemma annars kanske man blir stammis på kommunkontoret för att skriva på papper? ;) Haha. Nej. Men det underlättar så mycket och det tar kortare tid att komma till jobbet. Men idag. Ska jag ge det ett nytt försök. Så får vi se hur bra det går.

Imorgon är det fredag. Inget jobb men har bemaningen. Sen på kvällen ska jag umgås med min bästa vän. Sen är jag ledig lördag men jobbar ett dagspass på söndag :) Lugn helg. Passar huset i helgen. Mamma och deras vänner ska åka till Tyskland! Wohooo..

Ha en fin dag. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0