Real friendship never ends.

Visst är det härligt att ha en bästa vän?

Min är verkligen världens bästa vän. Vi har kännt varandra sedan vi började i samma klass i årskurs sex. Kan varandra utan och innan, ibland räcker ens blickar för att vi ska förstå. En person man kan säga exakt allt till utan att skämmas, en person man kan älta, älta och älta saker  till (utan att man får dåligt samvete för att man tror att man tjatar sönder öronen på) det är en fin egenskap det, då visar man speciellt att man lyssnar och bryr sig. Det är det hon är, omtänksam. Som vi sa när vi var fjortisar, "Inte ens döden ska skilja oss åt". Mohaha! Vi är jäkligt lika med, för vi älskar att äta, kolla på film, slappa i soffan och bara snacka. Och vi äääälskar Pelle Svanslös. Behöver jag ens nämna att vi kan massor med repliker? Haha.
"Goddag tre, ey fyra"

En person som jag aldrig vill mista. Min bästa vän. Big love <3




Kommentarer
Postat av: Ronja

mina fina töser

2010-12-03 @ 04:06:57
URL: http://lifebyronjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0