Onsdag..


Nästan precis hemkommen från ett nattpass. Tänkte att jag skulle slänga mig på sängen och vila lite.. Har ett möte mellan 13-16 med personalen och chefen på det nya boendet ! :)

Efter mamma slutat idag ska vi in och höra lite mer om min mobil. Ska se om vi hittar en lösning, annars får jag hitta mig en annan. För denna summan tänker jag verkligen inte betala varje månad.

Påtal om något helt annat... Tycker att jag är rätt duktig. Har slutat bita på naglarna nu, hållt i tre veckor nu och det börjar hända grejer. Kan tillochmed ha nagellack nu utan att det ser fult och dumt ut. Har även fina dekorationer på. Har varit nagelbitare sedan jag var mini. Men, jag ska klara det nu. Likabra som jag slutade med saltet. Lite tack vare Ronjis ;) .. Man kan om man vill, men det tar lite tid bara.

Nej. Godnatt ett par timmar :)

Skriver mer sen på listan! Ha det bra sålänge.

Jag och min fina vän Ange! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en bra dag ;D Ladda inför fredagsfinalen:o

2010-12-08 @ 12:30:49
URL: http://aama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0