Ny mobil!

Nu har jag äntligen ny mobil! Inte för där var något fel på själva mobilen egentligen. Haft den i ett år och inte lämnat in den en endaste gång. Men den var så otroligt repig och blev det superfort, aldrig varit med om att någon mobil varit så repig innan som jag haft faktiskt.

Så denna gången har jag köpt skydd till den. Hade inte kollat ut någon mobil, men visste att jag ville ha en touch.
Tycker om det. Så försäljaren frågade vad jag var ute efter något och jag stod som ett frågetecken. Men sa vad jag var ute efter, och han plockade fram en dyring, men som skulle vara bra..... Det och datorn är det dyraste jag äger. Men. Den varar ju. Så jag får tänka så.

Det blev iallafall en Samsung Galaxy S. Liknar en Iphone till storleken och funktionerna faktiskt.
Änsålänge är jag stennöjd. :)

Nej. Fyfan vad trött jag blev.... En nap kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0