Mysig hemmakväll, all by myself.


Denna dagen var egentligen planerad. Men nu är den inte som den tänkt sig.
Var meningen att Marielle skulle komma hit. Men blir icke så. Har tänkt massor på om jag ska köra på en utgång eller ensam hemmakväll. Men kommit fram till att jag ska kör på en ensam hemmakväll. Känner att jag behöver det. Helt färdig.. Har blivit helt off på detdär med partysidan också som jag nämnt innan. Tycker det är rätt tråkigt. Och sen är det lördag idag med, och då är det inget kul. Fast spontana utgångar kan bli kul, men jag giter inte. Men nästa helg blir det party, och det ser jag faktiskt fram emot. Men då är det ingen utgång, utan lokalfest :)

Så. Jag väntar på hallonpajen som står i ugnen (SMARRE) och till det ska det kollas på Dansbandskampen.
Hejja Willez. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0