Min outfit.

♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

Vad jag hade på mig idag, är helt ointressant. Då jag tog ett par jeans, en kortarmad tunika och en kofta. Skulle inget speciellt. Så det funkade bra! Därför är det onödigt att fotta outfiten. Är ingen person som brukar göra det. Men tänkte mer på rubriken. Men som jag sa så var klädvalet inget speciellt idag så...

Är en person som verkligen älskar kläder. Har ingen direkt speciell stil, utan köper det jag tycker är snyggt.
Älskar att använda strumpbyxor/leggins med tunika, klänning eller kjol. Love it! Skulle kunna ha det jämnt.
Eftersom att jag jobbar och tjänar en hel del pengar för att vara så ung som jag är, betalar några tusingar hemma, betalar någon enstaka räkning och sparar så finns det några slantar kvar. En hel del av dem går oftast till kläder eller smycken.

Jag skulle verkligen behöva en garderob till. Har så mycket kläder. Vissa saker köper man men använder inte.
Gav bort tre nya plagg förra veckan, eller relativt iallafall. Onödigt för mig att köpa dem, men då kan man likabra ge dem till någon som kommer använda dem.

Kläder, skor och väskor är något jag älskar. Tro inte att jag är en sån som handlar fast jag inte har pengar. Tänker såhär. Har endast mig själv att tänka på. Då kan jag väll njuta av den tiden då jag kan spendera MINA pengar på endast mig själv. Tills den dagen med bostad och familjeliv behöver en hel del av det man tjänar och man inte kan spendera lika mycket saker till sig själv då som man kan nu. Så man får njuta så länge det varar tycker jag.. Eller?!?!....

Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0