Min dröm(mar)

Dag 14 - Min dröm. (drömmar)

Min dröm är att ha en likafin kontakt i framtiden med min familj som jag har nu, och att dem ska må bra och vara friska. Vill ha några härliga ungar (max fyra), en fin man, eller iallafall sambo. Om jag gifter mig en dag har jag sedan jag var liten drömt om ett bröllop på stranden.. Har sagt att jag vill bo i Ängelholm sedan jag var mindre. Så vi får väll se om den "drömmen" slår in. Helsingborg är inget för mig. Men man vet aldrig, allt kan ändras. Vill somsagt ha barn. Vill bli en rättså ung mamma. Inte inom det kommande året. Men har sagt att iallafall innan 25.

Jag jobbar med det jag vill göra. Underbart att känna så vid endast 19års-ålder. Men att jobba med personer som har drogproblem har lockat mig ett tag det med, att läsaInnan jag bildar familj så vill jag ha rest till USA. Det är en STOR dröm som jag haft lääääänge.

Vill att mina nära och kära ska ha det bra också såklart. Och att ha en fin kontakt med vänner och familj. Och att vara en bra moster och faster. Zacharias lär inte bli det enda syskonbarnet. Lär nog bli några till. Har ju fem fina syskon! Ska göra så gott jag kan att uppfylla mina drömmar. Allt är inte lätt. Men man kan iallafall ge det ett försök :) till behandlingsassisten. Men man vet aldrig. Trivs så bra med jobbet.. Men allt kan ändras :)

Fast den största drömmen jag har JUST nu. Är att ta mitt körkort till våren. Eftersom jag har en 100 procentare i vården är det jättesvårt att få ihop det. Men i Januari går jag på schema ejomed det nya, då blir det så mycjet lättare :) För i omsorgsteamet har man inget fast schema. Så det har varit omöjligt för mig att få det fixat. Men det kommer. Förvisso har jag hållt på med det ett tag. Trodde jag skulle fixa det innan studenten. Men blev inte så heller. Eftersom det var mycket med fix inför bal/student. Jobbade även litegrann. Och har inte funnits tid i sommar, för då jobbade jag som en galning, likaså efter sommaren när jag var timmis. Sen började jag i teamet. Men nu ÄNTLIGEN kan jag fortsätta där jag slutade. Vill ha detdär kortet NU :)


Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0