Måndag 27/12!


Då var dem lediga dagarna över som går sjukt fort dessutom. Men det har varit en mycket mysig jul!
Sitter på vårt kontor nu och har bemaningen med huvudvärk. Inte okej!
Vid halv ett ska jag dessutom jobba, så när jag kommer hem blir det en liten nap så att jag ska orka :)
Får även träffa Jennie en stund idag, var ett tag sedan! Wiiiiiiiie :)

Imorgon är jag ledig. Ska iallafall hem till min kusin med systeryster och prova ut lite Mary Kay produkter!
Det behövs.. Sen jobbar jag onsdag mellan 15-20 och söndag. Söndag är min sista dag i Omsorgsteamet. Om en vecka börjar jag på mitt nya vikariat på det nyöppnade boendet. Vi personal ska först jobba i två veckor innan alla flyttar in. Åka och fixa en massa och ställa iordning :)

Sa jag att jag längtar? A dream come true! :)

Kommer säkert att kännas konstigt att vara på ett och samma ställe som man inte är van vid att vara. Så nu kommer man inte träffa alla brukare/personal som man gör vanligtvis. Men detta ska bli så jädrans kul! Att få vara med från början. Inte många dagar kvar nu. Kommer att sakna mitt lilla Omsorgsteam! Men vi ses ute på stället :)

Ha en underbar dag. Kram på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0