It´s saturdaaay

Hade en mysig kväll med massa skratt och snack OCH kollande på IDOL! Blev besviken. Minnah skulle ju inte till final, utan det var ju Olle. Ah vad bra han är! Vilken tur att jag och Emma inte köpte biljetter då till finalen ;)
Men jag hoppas det går bra för honom iallafall. Jag kommer köpa hans skiva ;) Haha...

Det är verkligen underbart att vara ensam hemma. Kunna göra vad man vill, spela hög musik, gå runt i pyjamas hela dagen, UTAN att någon ifrågasätter ;) Men det bästa är, inget snarkande. MEN. Det kan bli väldigt ensamt dessutom. Är jäkligt nojjig med, måste släcka alla lampor och ljusstakar när jag går och lägger mig, fall det börjar brinna. I don´t wanna die ;)

Nu på dagen ska jag fört iväg med Elin. Sitter fortfarande i min prickiga Snobben pyjamas och äter frukost. Haha! sen ikväll kommer Mosseeee :) Sounds like a great saturday.

Ha det fint.

Bjussar på en bild på mig och Fille. När vi var på Kos :)  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0