It´s a new day!

Då var det 25 idag. Idag har jag inte gjort mycket alls. Gick upp och åt frukost med familjen lite över tio. Mamma kom och väckte mig (Inget jag gillade dock, haha). Sen la jag mig i sängen igen och kollade på film. Sen somnade jag en timme. Vaknade vid två typ. Då kom Natta, Tim och lillen hit på ett litet besök :)

Nu är klockan kvartöver tre. Sitter fortfarande i pyjamasen. Men det är underbart tycker jag :) Inte ofta man gör det. Men ska strax in i duschen sen prata med tjejerna. Ska komma överrens om vart vi ska förfesta ikväll.
För mig blir det lugnt. Vet inte ännu om det blir jobb imorgon. Så man får vara lite försiktig. Fall i fall.
Men det hindrar inte mig :) Detta är ju årets störta utekväll ;) Förra året var jag i Småland och firade jul hos min pappa så då kunde jag inte!

Påtal om min pappa, så saknar jag honom så himla mycket! Tråkigt att vi inte kan fira tillsammans varje år. Blir så när man bor långt ifrån varandra. Vilket jag tycker är så otroligt tråkigt. Men om en vecka får jag minsann träffa honom. Då ska han få en bamsekram. Love you!





Lite bilder från igår =) Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0