Intressepil sådär på kvällskvisten ;)


Som jag nämnt i bloggen köpte jag en ny mobil i fredags. Jag tycker jättemycket om den. Men, var ett problem. Som löstes idag. På fyra dagar har saldot ökat från 400 till 2200... Har abonemang så köpte endast telefonen. Har surfat på internett innan på min förra. Så tankarna rullade på. Eftersom det inte är klokt att det rullat på så otroligt mycket pengar när jag inte gjort så mycket med den. Varit ute lite på internett, men inte mer än vanligt..

Pratade med supporten i måndags. Fick verkligen ingen service och svar på det vi ville ha. Utan han sa att vi fick vänta tills idag. Vi gjorde det. Pratade med supporten idag igen, fast med en annan. Som var kunnig och duktig.
Han sa att det varit något problem med nätet på mobilerna, så det var därför det sprungit iväg och dem skulle fixa det.. Han hjälpte mig sedan med det jag ville. Så olika alla är. Men man blir förbannad när man inte får hjälp från första början..

Men nu har jag tecknat så jag kan surfa hur möööd jag vill utan att betala något extra. :)
För några 2200 spänn vill man ju icke betala ;) Lite väl mycket om ni frågar mig.

Allt för mig idag. Ska sova nu! Klockan ringer supertidigt imorgonbitti. Har bemaningen!
Sådetså. Hejdå. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0