Inget vidare.

Denna dam har åkt på maginfluensa. Lillen som antagligen smittat. Mådde illa samma dag och dagen efter och igår mådde jag hur prima som helst. Tills jag kom hem från jobbet. Då började magonten och illamåendet. Tänkte att det kanske varför att jag fuskade lite med min gluten vid jul. Ibland är det svårt att skilja på. Några timmar senare blev spannen och toan min bästa vän....

Vaknat varvarannan timme inatt och umgåtts med mina två vänner. Mindre kul! Drack jag kom även det upp.. Vid nio slutade jag spy dock Men efter jag försökt få i mig lite youghurt under kvällen blev det dags igen. Hungrig är jag. Men inte lönt detdär. Så nu har jag varit utan mat i mer än ett dygn. Tanken på mat får mig att vilja kräka ännu mer. Det känns bättre nu iallafall, pepparpeppar. Så hoppas det håller i sig så jag också kan få fira nyår imorgon med mina vänner. OM dem nu vill fira med mig ;) Kanske blir en ensam nyår. Vem vet.

Så idag har jag för det mesta bara legat under täcket i sängen och bara legat pall. Bev lite piggelinus under källen och kollade film med mamma som också åkt på influensan :/. Sovit hur mycket som helst idag med.

Inget trevligt inlägg dock. Men så blir det ibland ;) Hoppas ni hållt er undan från denna influensa.
Gott nytt år på er. <3

Min fina!Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0