Hard workwork ;)

Då var denna jobbedagen över för mig. Slutade för en timme sedan.. Sånna dagar är riktigt härliga! Men inte alltid bra om man jobbar i teamet, för man måste ha sina timmar. Speciellt jag som snart ska sluta där och börja på ett nytt ställe.. Har några timmar till som jag måste ha in innan jag slutar. Då är nätter de bästa :)

Så idag ska jag bara ta det lugnt. Njuta av det lediga.. Jobb imorgon igen. Och på fredag har jag bemaningen.. Sen är jag ledig tills söndag :) Skönt!

Ikväll ska jag skypa med Ronjafisen! Börjar sakna henne superduper nu. Svårt att träffas, men det närmaste är att snacka via skype då såklart. Nu är det inte ens ett år kvar tills hon kommer hem :D Wohooo.
Haha.... Ronjis är en fin vän jag lärde känna genom att vi gick i samma klass på gymnasiet.. Först tyckte vi inte om varandra sådär jättemycket. Men sen började vi umgås och nu är hon en av mina absolut närmsta vänner.
Looove <3

Hahaha....


Kommentarer
Postat av: Ronja

vi hörs ikväll <3

2010-12-01 @ 15:23:08
URL: http://lifebyronjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0