En liten lista :)

ÄRLIGHET  
Ditt äldsta hångel? - Hm, ingen aning faktiskt. Två är äldre kanske?!
Hur många gånger har du varit riktigt RIKTIGT kär? - 2
Vad tycker du om kärlek? - underbar när den funkar!
När kramade du någon sist? -  Igår
Vem var det? - Mamma :D
Saknar du någon speciell person? - Ja
Har du svårt för att bli kär? - Det beror helt och hållet på personen. Kemin ochsåvidare =)
Är du singel? - japp!
När fick du senast en komplimang? - Jadu, ingen aning.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - Näpp!
Hånglat med nån riktigt full: - Har jag säkert.
med mer än 50 pers?: - nej, tror jag dock inte,
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Japp.
Gjort något riktigt dumt? - Ja. Säg någon som inte har det!
Gjort något du verkligen ångrar? - Ohja.
Varit nykter på nyårsafton? - ja! när jag var liten ;)

Åkt ambulans? - Nej
Gjort nåt olagligt? - Ja
Blivit polisanmäld? - Nej,
Fått din mamma att gråta? - Ja. Men det var längesedan. :)
Skämts över dina föräldrar? - Nej :)
Skämts över dig själv? - Det har säkert hänt..

Sagt jag älskar dig och menat det? -  Såklart :)
Dricker du? - Det händer.
Vilka kläder sover du i? - tröja & trosor.
Vad hatar du verkligen? - lögner, svek, småkryp, mördare, peddofiler, våldtäcktsmän medmera
Varit kär? - Japp
Är du ensam nu? - Japp.

Vill du gifta dig? - Ja :)
Vill du ha barn? - Ja :)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag själv.
Såg dig gråta? - mamma
Fick dig att gråta? - Nämner inget.
Du delade en drink med? - dela? hm, här delas inget!
Du gick på bio med? - tror det var i somras med Sofia, Emma, Ac och Carro :)
Skällde på dig? - för ovanligheternas skull. Mamma ;)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Nej! :)
Kramat någon? - Ja!
Pussat någon? -  Nej!
Köpt någonting? -  Ja.
Sjungit? - Ja
Saknat någon? - Ja.

JAG HAR:
Digitalkamera? - ja
Systemkamera? - nej
Telefon på rummet? - mobilen
Egen dator? - Ja
Könssjukdom? - nej
Husdjur? -  fiskisar
Bra kompisar? - dem bästa =)
Vem vill du fika med just nu? - Ingen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0