A moment.

♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

Ett stort ögonblick i mitt liv är Zacharias. Från det berättades att han låg i magen, tills han hade fötts och första gången jag såg honom. När han la in till min syster i deras sovrum, liten som bara den. Det är tre ögonblick, men tre väldigt betydelsefulla ögonblick för mig.

Alla dem gångerna minns jag väldigt tydligt. Såklart :) Varje gång med honom är ögonblick. Han utvecklas hela tiden det lilla pyret. Så duktig. Sprider så mycket glädje och jag är glad att få vara en del i hans liv OCH att få vara moster till honom. <3

Jag vet att det blir mycket prat om honom imellanåt. Men läser ni min blogg får ni tåla det :)

Där var han inte så stor det lilla pyret! Fina du <3




Kommentarer
Postat av: Syrran

Aw min lille gosse! Men du kunde valt ett finare foto!;)

2010-12-08 @ 22:08:27
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0